Tym razem musi działać!
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-68'>
<Name>EarthQuake</Name>
<Type>0</Type>
<Detonate>2</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>true</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>100000</RetreatTime>
<WormDamageRadius>1</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>1</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>1</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
<Push>80</Push>
<FuseTime>1000000</FuseTime>
<LaunchFX>WXP_Skulls_GasCloud</LaunchFX>
<ArielFX>WXP_Wep_Flood</ArielFX>
<DetonationFX>WXP_Skulls_GasCloud</DetonationFX>
<PayloadResourceId>0</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>3.5</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>0</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-69'>
<Name></Name>
<Type>1</Type>
<Detonate>1</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>4</RetreatTime>
<WormDamageRadius>2</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>30</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>2</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>2</ProjectileCollisionRadius>
<Push>5</Push>
<FuseTime>-1</FuseTime>
<LaunchFX>WXP_StormDarken</LaunchFX>
<ArielFX>WXP_Wep_Flood</ArielFX>
<DetonationFX>WXP_AlienWarpGate</DetonationFX>
<PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>0</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>-0.10</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
Pamiętaj rzuć do góry i nic nie klikaj.No chyba że jasteś bardzo cierpliwy,to rzuć sobie pod nogi.
Offline
Żeby to robić, najpierw się nauczcie gdzie co jest, później ucz się od innych np. Fabio mnie nauczył tworzyć bronie, ale zacząłem robić od niego lepsze i coraz więcej umiałem, tworzyć podesty, zmieniać tekstury, edytować klasyczne bronie itd. Może też być tak z wami.
Offline
ouuu wklej bez pierwszej linijki: <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-68'> i bez pierwszej linijki kasetek: <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-69'> tylko zostaw te swoje bo chyba nie zgadza się ten numer 68' i 69'
Offline