Emes12 - 2008-04-12 12:22:53

Tym razem musi działać!

<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-68'>
      <Name>EarthQuake</Name>
      <Type>0</Type>
      <Detonate>2</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>true</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>100000</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>1</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>1</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>1</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>80</Push>
      <FuseTime>1000000</FuseTime>
      <LaunchFX>WXP_Skulls_GasCloud</LaunchFX>
      <ArielFX>WXP_Wep_Flood</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_Skulls_GasCloud</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>0</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>3.5</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>
    <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-69'>
      <Name></Name>
      <Type>1</Type>
      <Detonate>1</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>4</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>2</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>30</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>2</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>2</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>5</Push>
      <FuseTime>-1</FuseTime>
      <LaunchFX>WXP_StormDarken</LaunchFX>
      <ArielFX>WXP_Wep_Flood</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_AlienWarpGate</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>-0.10</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>

    Pamiętaj rzuć do góry i nic nie klikaj.No chyba że jasteś bardzo cierpliwy,to rzuć sobie pod nogi.

WormsFans - 2008-04-13 11:49:35

Masz szczęście, teraz działa, ale aż się gra minimalizuje, tak broń działa.

Fabio - 2008-04-15 16:41:38

skąd ty bierzesz te komendy? skąd je wymyślasz?
a jest taka jak WXP_Fireworks ?

Emes12 - 2008-04-16 19:14:04

Wejdź w parttwk. i tam możesz  zmieniać ustawienia efektów.Ja nawet robie swoje własne.P.S efektów są setki.

Emes12 - 2008-04-16 19:16:56

A jak chcesz zmienić explozję broni drużynowej to ci powiem że się nie da.Robiąc własne efekty też musisz je rejestrować wyżej.

Fabio - 2008-04-17 18:20:18

żeczywiście gały mi nawieszch wyszły jak zobaczyłem tyle komend :)

WormsFans - 2008-04-17 18:43:10

A zapomniałem o tym, dostajesz punkta

Emes12 - 2008-04-17 22:33:38

W parttwk'ach mżesz robić cuda z efektami.Zwiększać zmniejszać itd.

Wormaniak - 2008-05-18 10:29:12

ale jak edytować w part.twk? że co zmieniasz napisy?

Emes11 - 2008-05-18 17:57:44

to ja emes12 tylko zmieniłem konto

WormsFans - 2008-06-07 09:41:44

Żeby to robić, najpierw się nauczcie gdzie co jest, później ucz się od innych np. Fabio mnie nauczył tworzyć bronie, ale zacząłem robić od niego lepsze i coraz więcej umiałem, tworzyć podesty, zmieniać tekstury, edytować klasyczne bronie itd. Może też być tak z wami.

Emes11 - 2008-06-07 22:00:18

No jasne! Ja umiem zmodyfikować wszystko poza robalem :)

Emes11 - 2008-06-07 22:02:54

Hej wormsfans, możesz mi przerzucić tego punkta na to konto? już zapomniałem to poprzednie:(

Fabio - 2008-07-16 19:56:40

heh ;)
tweaking to nie wszystko.
PRO SIę LICZY!

alzm - 2008-07-22 14:05:12

Pod co to mam zamienic? zamienam pod krwawa noc i mi nie dziala gra :(( :P bozeee jakie to trudne :P

Emes11 - 2008-08-15 20:47:53

ouuu wklej bez pierwszej linijki: <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-68'> i bez pierwszej linijki kasetek: <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-69'> tylko zostaw te swoje bo chyba nie zgadza się ten numer 68' i 69'

materace hilding transport ziemi Piła