<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-8'>
<Name>Co to jest?</Name>
<Type>1</Type>
<Detonate>2</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>25</RetreatTime>
<WormDamageRadius>8</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>100</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>3</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>7</ProjectileCollisionRadius>
<Push>5</Push>
<FuseTime>-1</FuseTime>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID>
<LaunchFX>WXPF_BlueTrails_1</LaunchFX>
<ArielFX>WXPF_BlueTrails_1</ArielFX>
<DetonationFX>WXPF_Firework5</DetonationFX>
<PayloadResourceId>12</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>30</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>1.8</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>5</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-9'>
<Name></Name>
<Type>1</Type>
<Detonate>0</Detonate>
<Homing>true</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>0</RetreatTime>
<WormDamageRadius>4</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>2</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>2</ProjectileCollisionRadius>
<Push>2.4</Push>
<FuseTime>2000</FuseTime>
<LaunchFX>WXPF_GreenGlowBigBang</LaunchFX>
<ArielFX>WXPF_GreenGlowBigBang</ArielFX>
<DetonationFX>WXPF_GreenGlowBigBang</DetonationFX>
<PayloadResourceId>10</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>2</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>0.5</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
Zdjęcia dodam później. I co? ? Schowajcie się pod bańkomat, by nie dostać, bo wygląda jak armageddon. Broń uruchamiana po drugim kliknięciu. Wystrzelcie w górę, fajny efekt.
Ostatnio edytowany przez Wormator (2009-11-11 16:26:32)
Offline
ładna broń dam 2 pkt (mojego armageddonu narazie nie przebijesz xD)
Offline
Ten mi i tak wystarcza ;) Zobaczyłeś moją sylwestrową niespodziankę?
Ostatnio edytowany przez Wormator (2009-11-12 20:36:48)
Offline
sorry robie zingera z KFC - robie bo mi się nudzi nie będzie z byt fajnego efektu
Offline
Ja też robię new weapon, ale nic więcej.
Offline
wormer dałem mu już
Offline
Użytkownik
Ja daję 4/5
Offline