<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-23'>
<Name>zaglada</Name>
<Type>0</Type>
<Detonate>0</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>1</RetreatTime>
<WormDamageRadius>3</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>3</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>1</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
<Push>0</Push>
<FuseTime>-1</FuseTime>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
<GraphicalLocatorID>BLASTER_body_Root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>BLASTER_Barrel_Root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>BLASTER_Butt_Root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>BLASTER_sight_Root_locator</GraphicalLocatorID>
<LaunchFX>WXPF_GreenGlowBigBang</LaunchFX>
<ArielFX>WXP_HomingMissileGlow</ArielFX>
<DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
<PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>2</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>10</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>1</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>1</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-24'>
<Name></Name>
<Type>1</Type>
<Detonate>2</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>0</RetreatTime>
<WormDamageRadius>5</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>5</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>2,5</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
<Push>4</Push>
<FuseTime>-1</FuseTime>
<LaunchFX></LaunchFX>
<ArielFX>WXP_AlienWarpGate</ArielFX>
<DetonationFX>WXP_ExploCluster</DetonationFX>
<PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>2</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>3</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
ukryj się w bankomacie, ta broń to prawdziwy armageddon!!!
Offline
ta broń zasługuje na duuuuuuużo punktów. aha jak się ukryjesz w bańkomacie to strzelaj daleko od robala
Offline
fajne???
Offline
na ile pkt zasługuje???
Offline
aha nie dawać gdy przerabiasz że niszczenie po wybuchu bo gra się wyłączy gdy strzelisz
Ostatnio edytowany przez Grzeg 24 (2009-10-27 20:39:51)
Offline
Użytkownik
Dam Ci Grzeg 24 Moją Liczbe Punktów: 290138246343434343568596478394356.
Chyba Jesteś Najlepszy Tweaker
Offline
robie 2 wesje tej broni :)
Offline
jak nie wiecie skąd brać efekty broni piszcie do mnie na PW.
P.S. 2 wersja broni będie miała fajny fioletowy efekt :p
Offline
wormer ocenisz tą bron i dasz mi pkt??? jeszcze nie dostałem za nią :(
Offline
przepraszam wszystkich ze nie podzielilem sie moja nowa wersija zaglady (a raczej jej kilkowa wersjami) i innymi projektami ale po prostu na dlugi skonczylem z tweakowaniem (raczej pro robilem) a potem z calkiem wormsow
Offline