Nowy użytkownik
O co chodzi w tym wszystkim? Moglibyście dać jakiś poradnik? Nic nie kapcze z tymi broniami, co tam jest.
Offline
Nowy użytkownik
Wiem mniej więcej już, ale gdzie to wkleić (chodzi o miejsce w pliku WeapTwk.xml) ?
Offline
Nowy użytkownik
Nie za bardzo czaje w którym miejscu tego Local.xml.
Offline
<WeaponFactoryCollective id='DATA.LockedWeapons-0'>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-1'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-4'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-7'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-10'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-13'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-16'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-19'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-22'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-25'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-28'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-31'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-34'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-37'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-40'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-43'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-46'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-49'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-52'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-55'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-58'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-61'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-64'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-67'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-70'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-73'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-76'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-79'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-82'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-85'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-88'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-91'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-94'/>
<Weapons href='DATA.LockedWeapons-97'/>
</WeaponFactoryCollective>
Od tego miejsca, oczywiście tyle nie masz broni, ale ja mam :D
Offline
Słuchaj kurczaczak, wejdź w worms 4 > data > Tweak i otwórz plik local.xml za pomocą notatnika. Następnie wejdź w edycja > znajdź, wpisz np. <Name>FETXT.AFewProblems</Name> i modyfikuj aż do </WeaponFactoryContainer>. Jeśli chcesz użyć broni drużynowej którą ktoś zrobił i wstawił na forum to zrób tak: (podmień broń fabryczną z bronią zmodyfikowaną)
(np) to
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-2'>
<Name>FETXT.AFewProblems</Name>
<Type>0</Type>
<Detonate>1</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>true</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>false</Poison>
<RetreatTime>-1</RetreatTime>
<WormDamageRadius>0.75</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>0.5</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>0.1</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
<Push>0</Push>
<FuseTime>-1</FuseTime>
<LaunchFX></LaunchFX>
<ArielFX></ArielFX>
<DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
<PayloadResourceId>41</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>3</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>0.9</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>0.8</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
podmień (np) na to
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-11'>
<Name>Wielka wada wzroku !!!</Name>
<Type>2</Type>
<Detonate>0</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>true</FireOnGround>
<Poison>true</Poison>
<RetreatTime>10</RetreatTime>
<WormDamageRadius>5</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>5</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>5</ProjectileCollisionRadius>
<Push>1</Push>
<FuseTime>0</FuseTime>
<GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunBody1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunBarrel1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunButt1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunSight1</GraphicalResourceID>
<GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID>
<LaunchFX></LaunchFX>
<ArielFX>WXP_BazookaTrailPack</ArielFX>
<DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
<PayloadResourceId>23</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>20</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>0.3</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>5</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
Jeśli nie kapujesz to podaj emaila a ja ci wyśle mój plik local.xml
Offline