Jestem początkujący, ale co powiecie na to:)):
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-8'>
<Name>FETXT.KneeTrembler</Name>
<Type>0</Type>
<Detonate>0</Detonate>
<Homing>false</Homing>
<HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
<EffectedByWind>false</EffectedByWind>
<FireOnGround>false</FireOnGround>
<Poison>true</Poison>
<RetreatTime>-1</RetreatTime>
<WormDamageRadius>20</WormDamageRadius>
<WormDamageMagnitude>750</WormDamageMagnitude>
<LandDamageRadius>10</LandDamageRadius>
<ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
<Push>0</Push>
<FuseTime>15000</FuseTime>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
<GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
<GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID>
<LaunchFX>WXPF_Firework6</LaunchFX>
<ArielFX>WXPF_Firework6</ArielFX>
<DetonationFX>WXPF_Firework6</DetonationFX>
<PayloadResourceId>43</PayloadResourceId>
<ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
<ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
<ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters>
<ProjectileMaxPower>10</ProjectileMaxPower>
<ClusterSpread>2</ClusterSpread>
<ClusterMaxSpeed>7</ClusterMaxSpeed>
</WeaponFactoryContainer>
Ostatnio edytowany przez Wormator (2009-07-04 19:40:20)
Offline
Na dethmatchu raczej się nie sprawdzi, jest przeznaczona na plansze typu "Ojczyzna", "Zniszczenie" i "Ochrona Posągu" ze względu na siłę rażenia np. w zniszczeniu możesz rozwalić budynek jednym strzałem (celnym).
Offline