Worms 4 Tweakerzy

Wormsowo-modyfikatorskie forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Z przykrością zawiadamiam, że ja (WormsFans) nie mogę prowadzić tego forum ze względu na brak czasu. Mam nadzieję, że na forum znajdzie się jeszcze wiele pomocnych użytkowników, którzy będą pomagać w wielu sytuacjach innym pragnących nauki o Tweakowaniu.

#1 2008-03-21 09:03:25

WormsFans

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-07
Posty: 90
Punktów :   

Modyfikowanie broni drużynowej

LOCAL.XML

To jest odpowiedź na wasze pytania, jak edytować bronie. Otwórzmy Local.xml i poszukaj broni np. Trooper i edytuj tą broń. Niżej jest instrukcja co dana linia robi.

1 <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-14'>
2 <Name>Meteorite</Name>
3 <Type>0</Type>
4 <Detonate>0</Detonate>
5 <Homing>true</Homing>
6 <HomingAvoidLand>true</HomingAvoidLand>
7 <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
8 <FireOnGround>true</FireOnGround>
9 <Poison>false</Poison>
10 <RetreatTime>10</RetreatTime>
11 <WormDamageRadius>6</WormDamageRadius>
12 <WormDamageMagnitude>6</WormDamageMagnitude>
13 <LandDamageRadius>5</LandDamageRadius>
14 <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
15 <Push>1</Push>
16 <FuseTime>-1</FuseTime>
17 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
18 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
19 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
20 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
21 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_root_locator</GraphicalLocatorID>
22 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
23 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
24 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID>
25 <LaunchFX></LaunchFX>
26 <ArielFX>WXP_PlasmaGlow</ArielFX>
27 <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
28 <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
29 <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
30 <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
31 <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters>
32 <ProjectileMaxPower>3.5</ProjectileMaxPower>
33 <ClusterSpread>0</ClusterSpread>
34 <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
35 </WeaponFactoryContainer>



Wszystko to możemy modyfikować, ale pamiętaj, edytuj tylko te rzeczy które są POMIĘDZY tych ramek np. <coś>cośtam<coś>. Zobaczmy co dana linia znaczy:

Linia 1 - numer broni i początek skryptu broni

Linia 2 - nazwa broni, napisz ją pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami

Linia 3 - typ broni, wstaw wartość pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami

Linia 4 - jak broń ma wybuchnąć, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
0 = niszczenie po uderzeniu
1 = czas po którym wybuchnie
2 = wybuch użytkownika
3 = wybuch po zatrzymaniu broni

Linia 5 - czy broń ma być samonaprowadzająca, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
false = naprowadzanie wyłączone
true = naprowadzanie włączone

Linia 6 - czy broń (samonaprowadzająca) ma perfekcyjnie trafiać w cel
false = nie
true = tak

Linia 7 - czy broń ma wpływać na wiatr, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
false = brak wpływu na wiatr
true = broń ma wpływ na wiatr

Linia 8 - czy strzelić po kliknięciu lub ustawieniu siły, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
false = nie
true = tak

Linia 9 - czy po wybuchu broni ma wylecieć trucizna
false = nie
true = tak

Linia 10 - czy po użyciu broni można uciec
false = nie
true = tak

Linia 11 - jak daleki ma być wybuch żeby zranić robaki, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 wybuch może być wielki prawie na całą mape lol)

Linia 12 - ile życia ma odejmować broń robakom, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (max. jaką możesz ustawić moc to 75)

Linia 13 - jak daleko ma zniszczyć ziemie broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 może zniszczyć prawie całą mapę)

Linia 14 - jak wysoko może zniszczyć broń ziemie, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami

Linia 15 - jak daleko ma odlecieć robak po uderzeniu broni, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 robak może bardzo długo lecieć)

Linia 16 - czas po którym wybuchnie broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami

Linie 17-24 - wygląd broni

Linia 25 - efekt strzału broni

Linia 26 - efekt broni

Linia 27 - efekt wybuchu broni

Linia 28 - wygląd broni, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami by mieć wygląd broni z weapon factory
Kliknij tutaj jeżeli chcesz zobaczyć wyglądy broni.

Linia 29 - jaka to ma być broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
0 = nalot
1 = strzelana
2 = rzucana
3 = podstawiania

Linia 30 - super moc broni, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" symbolami (tylko w broniach strzelanych)
false = super moc wyłączona
true = super moc włączona

Linia 31 - czy broń ma odłamki, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
0 = odłamki wyłączone
1 = odłamki włączone

Linia 32 - moc rzutu/strzału broni strzelanej/rzucanej, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (ustaw 20, a broń poleci jak laser, jeżeli ustawisz 4 strzał/rzut może być normalny)

Linia 33 - jak po detonacji daleko mają polecieć odłamki, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeżeli ustawisz na 10 odłamki mogą rozpaść się po całej planszy lub nawet za nią wylecieć)

Linia 34 - szybkość spadania odłamków, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami

Linia 35 - linia która kończy skrypt broni


Dołączajcie do mojego klanu!

Offline

 

#2 2008-07-22 17:06:22

alzm

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-20
Posty: 12
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

jest napisane "KLIKNIJ TUTAJ JEŻELI CHCESZ ZOBACZYĆ JAKI NUMEREK DAJE JAKIŚ WYGLĄD" klikam i klikam i klikać mogę do końca życia :P gdzie znajde skiny do broni??? :D

Offline

 

#3 2008-07-22 20:52:25

WormsFans

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-07
Posty: 90
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Ou shit, nie zauważyłem tego, idę to naprawić.


Dołączajcie do mojego klanu!

Offline

 

#4 2008-07-24 00:32:07

alzm

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-20
Posty: 12
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Dzieki wielkie :) teraz siet :D

Offline

 

#5 2008-09-22 16:50:45

Jasiu

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-09-13
Posty: 13
Punktów :   13 

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

ta super moc (linia 30) to działa tylko w broniach rzucanych a nie strzelanych


----------------------------------
Modyfikacje są cool !!!

Offline

 

#6 2009-02-08 12:47:58

xenor

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 2
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

a gdzie trzeba to wstawic lub cos (nie znam sie na tym za dobrze ;/)

Offline

 

#7 2009-02-26 20:01:22

Wormer

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-11
Posty: 121
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Super!!Teraz zrobię broń apokalipsy

Ostatnio edytowany przez Wormer (2009-02-26 20:03:02)


I am back!

Offline

 

#8 2009-04-30 18:22:59

viper1

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-04-26
Posty: 5
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

a jak zmienic typ bo jak jest type to nie ma instrukcji xD

Offline

 

#9 2009-05-09 13:49:00

Wormer

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-11
Posty: 121
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

1 - Wystrzeliwana 2 - Rzucana 3 - Nalot 4 - Podkładana (nie pamiętam do końca więc nie wiem czy to dobra kolejność...)


I am back!

Offline

 

#10 2009-08-11 17:20:53

Grzeg 24

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 167
Punktów :   35 

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

mam takie pytanie... co trzeba zrobić żeby tam wejść??? je nie wiem bo dopiero zaczynam modyfikować


P.S.wchodzę w Local.xml znajduję broń al ni mogę kliknąć


_______________________________________________



http://darmowe-doladowania.com/user/767 … d04324ac5f - kliknij nic nie kosztuje

Offline

 

#11 2009-08-11 19:03:43

Wormator

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 116
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Wejdź w notatniku, a nie jak się domyślam w przeglądarce. Kliknij najpierw na local.xml prawym klawiszem myszy, potem wybierz Otwórz za pomocą i kliknij na Notatnik, potem możesz modyfikowac.

Ostatnio edytowany przez Wormator (2009-08-14 09:21:45)


Mój ulubiony środek transportu: Jet Pack
Moja ulubiona broń: Dynamit
Mój ulubiony klan: FC Robale
Mój blog: http://wormssite.blogspot.com

Offline

 

#12 2009-08-11 22:00:25

Grzeg 24

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 167
Punktów :   35 

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

dzięki


_______________________________________________



http://darmowe-doladowania.com/user/767 … d04324ac5f - kliknij nic nie kosztuje

Offline

 

#13 2009-08-12 09:27:57

Wormator

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 116
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Nie ma za co.


Mój ulubiony środek transportu: Jet Pack
Moja ulubiona broń: Dynamit
Mój ulubiony klan: FC Robale
Mój blog: http://wormssite.blogspot.com

Offline

 

#14 2010-01-13 14:35:46

Topworm

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-13
Posty: 1
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

ja mam taki problem że broni nie mogę znaleźć pomagam sobie ctrl=f i szukam ale nie znajduje tej broni trooper :[

Offline

 

#15 2010-01-13 21:02:15

Wormer

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-11
Posty: 121
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Trooper czyli wojak tak? Wojak jest pod nazwą "Bomber"


I am back!

Offline

 

#16 2010-02-17 20:38:55

Creative

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-02-15
Posty: 4
Punktów :   

Re: Modyfikowanie broni drużynowej

Ja mam takie pytanie : broni zrobionych (gotowych) jest 7, czyli np wojak,czyściciel itd i można tylko te modyfikować. Na tajemniceworms4 jest 8 broni zmodyfikowanych przez chucka. Jak zrobić więcej broni do modyfikacji i gdzie zapisują się bronie zrobione w fabryce ?

Offline

 
Worms 4 Tweak-forum by WormsFans

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
materace hilding transport ziemi Piła