Worms 4 Tweakerzy

Wormsowo-modyfikatorskie forum

Ogłoszenie

Z przykrością zawiadamiam, że ja (WormsFans) nie mogę prowadzić tego forum ze względu na brak czasu. Mam nadzieję, że na forum znajdzie się jeszcze wiele pomocnych użytkowników, którzy będą pomagać w wielu sytuacjach innym pragnących nauki o Tweakowaniu.

#1 2008-04-19 15:02:05

Fabio

Użytkownik

859220
Zarejestrowany: 2008-03-24
Posty: 29
Punktów :   12 

Moja broń Cosmic fire

Moja broń z pierwszym udanym efektem!
<Name>Cosmic fire</Name>
      <Type>30</Type>
      <Detonate>0</Detonate>
      <Homing>true</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>true</Poison>
      <RetreatTime>-1</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>0.75</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>0</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>1</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>0</Push>
      <FuseTime>15000</FuseTime>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID>
      <LaunchFX></LaunchFX>
      <ArielFX>WXPL_ElectricSpark</ArielFX>
      <DetonationFX>WXPF_RedBigGlow</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>12</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>5</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>10</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0.7</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>
    <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-9'>
      <Name></Name>
      <Type>1</Type>
      <Detonate>3</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>0</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>0.75</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>1</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>0.10</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>75</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>0</Push>
      <FuseTime>2000</FuseTime>
      <LaunchFX></LaunchFX>
      <ArielFX>WXPF_RedBigGlow</ArielFX>
      <DetonationFX>WXPL_DragonFly</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>16</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0.7</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>
    <StoreWeaponFactory id='DATA.LockedWeapons-10'>
      <StockWeapon>true</StockWeapon>
      <Weapon href='DATA.LockedWeapons-11'/>
      <Cluster href='DATA.LockedWeapons-12'/>

Offline

 

#2 2009-05-23 12:05:50

Sokal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-04-10
Posty: 26
Punktów :   

Re: Moja broń Cosmic fire

troche słabe :(

Offline

 

#3 2009-06-17 22:45:49

Wormer

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-11
Posty: 121
Punktów :   

Re: Moja broń Cosmic fire

Nie wszystkie muszą rozwalać pół mapy.
P.s:Broń spoko.


I am back!

Offline

 
Worms 4 Tweak-forum by WormsFans

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wyposazenie-wnetrz.org.pl www.noclegi-krakow.org.pl psycholog Piła taksówka wałcz busy Munchen