Wormator - 2009-11-10 22:36:13 |
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-8'> <Name>Sylwestrowa niespodzianka</Name> <Type>1</Type> <Detonate>2</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>-1</RetreatTime> <WormDamageRadius>4</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>100</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>5</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>5</ProjectileCollisionRadius> <Push>5</Push> <FuseTime>15000</FuseTime> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID> <LaunchFX>WXPF_BlueTrails_1</LaunchFX> <ArielFX>WXPF_Firework5</ArielFX> <DetonationFX>WXPF_Firework5</DetonationFX> <PayloadResourceId>42</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>10</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>5</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>5</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer> <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-9'> <Name></Name> <Type>1</Type> <Detonate>0</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>0</RetreatTime> <WormDamageRadius>3</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>4</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>5</ProjectileCollisionRadius> <Push>3</Push> <FuseTime>2000</FuseTime> <LaunchFX>WXPF_Firework5</LaunchFX> <ArielFX>WXPF_Firework5</ArielFX> <DetonationFX>WXPF_Firework5</DetonationFX> <PayloadResourceId>42</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>2</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>0.5</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer>
Uruchamiana po drugim kliknięciu, zdjęcia tej broni są tu: I tu:
Zdjęcia można skomentować także w galerii naszego forum.
|
Wormer - 2009-11-10 22:40:48 |
Fajne fajerwerki. Może zrobię później sylwestrowego speciala z tą bronią :P
|
Wormator - 2009-11-10 22:42:03 |
1h kombinowałem nad tą bronią. Wypróbowałeś ją? P.S. Będę kombinował z Jet Packiem.
|
Emes11 - 2010-01-06 12:38:15 |
pytanie. jak wstawiasz zdjęcia do postów?
|
Wormator - 2010-01-06 15:32:56 |
W oknie napisz nowego posta wciskam przycisk obraz (pomiędzy rozmiarem a listą) i wstawiam do niego link.
|
Wormer - 2010-01-06 21:27:28 |
A nie łatwiej [img]<link zewnętrzny do obrazka>[/img]
|
Emes11 - 2010-01-08 13:09:34 |
ok dzięki
|