Grzeg 24 - 2009-10-26 20:18:40

<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-23'>
      <Name>zaglada</Name>
        <Type>0</Type>
      <Detonate>0</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>1</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>3</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>3</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>1</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>0</Push>
      <FuseTime>-1</FuseTime>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalLocatorID>BLASTER_body_Root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>BLASTER_Barrel_Root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>BLASTER_Butt_Root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>BLASTER_sight_Root_locator</GraphicalLocatorID>
      <LaunchFX>WXPF_GreenGlowBigBang</LaunchFX>
      <ArielFX>WXP_HomingMissileGlow</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>2</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>10</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>1</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>1</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>
      <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-24'>
      <Name></Name>
      <Type>1</Type>
      <Detonate>2</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>0</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>5</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>5</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>2,5</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>4</Push>
      <FuseTime>-1</FuseTime>
      <LaunchFX></LaunchFX>
      <ArielFX>WXP_AlienWarpGate</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_ExploCluster</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>2</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>3</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>



ukryj się w bankomacie, ta broń to prawdziwy armageddon!!!

Grzeg 24 - 2009-10-26 20:23:40

ta broń zasługuje na duuuuuuużo punktów. aha jak się ukryjesz w bańkomacie to strzelaj daleko od robala

Wormer - 2009-10-27 10:31:48

To żeś armagedon zrobił xd

Grzeg 24 - 2009-10-27 12:55:53

fajne???

Grzeg 24 - 2009-10-27 12:56:53

na ile pkt zasługuje???

Grzeg 24 - 2009-10-27 20:39:34

aha nie dawać gdy przerabiasz że niszczenie po wybuchu bo gra się wyłączy gdy strzelisz

ZiomaK788908xD - 2009-11-01 20:31:49

Dam Ci Grzeg 24 Moją Liczbe Punktów: 290138246343434343568596478394356.
Chyba Jesteś Najlepszy Tweaker

Wormer - 2009-11-01 21:44:44

Spamujesz cyframi... -.-

Grzeg 24 - 2009-11-02 11:18:17

robie 2 wesje tej broni :)

Grzeg 24 - 2009-11-02 11:38:08

jak nie wiecie skąd brać efekty broni piszcie do mnie na PW.

P.S. 2 wersja broni będie miała fajny fioletowy efekt :p

Wormer - 2009-11-02 17:57:49

Wow. Już czekam!

Grzeg 24 - 2009-11-12 20:27:22

wormer ocenisz tą bron i dasz mi pkt??? jeszcze nie dostałem za nią :(

Wormer - 2009-11-13 16:23:48

Hmm... miałem reinstala i jak skopiowałem to wywaliło (?)

Grzeg 24 - 2011-09-21 21:06:48

przepraszam wszystkich ze nie podzielilem sie moja nowa wersija zaglady (a raczej jej kilkowa wersjami) i innymi projektami ale po prostu na dlugi czas skonczylem z tweakowaniem (raczej pro robilem) a potem z calkiem wormsow