Sokal - 2009-08-10 20:30:22 |
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-8'> <Name>Alamomygulaga</Name> <Type>1</Type> <Detonate>0</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>-1</RetreatTime> <WormDamageRadius>0.75</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>2</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>2</ProjectileCollisionRadius> <Push>2.5</Push> <FuseTime>-1</FuseTime> <LaunchFX></LaunchFX> <ArielFX>WXP_DimMak_Symbol</ArielFX> <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX> <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>20</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>0</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>5</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer> <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-9'> <Name></Name> <Type>1</Type> <Detonate>0</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>0</RetreatTime> <WormDamageRadius>0</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>0.1</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>0.1</ProjectileCollisionRadius> <Push>0.1</Push> <FuseTime>-1</FuseTime> <LaunchFX></LaunchFX> <ArielFX>WXP_AlienWarpGate</ArielFX> <DetonationFX>WXP_Explosion_BananaBomblets</DetonationFX> <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>0.5</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer>
powinna się spodobać :zadowolony:
|
Grzeg 24 - 2009-09-06 12:04:52 |
jak chcę dać to na wormsa to mi wychodzi gra :(
|
Wormer - 2009-09-06 12:07:16 |
Możliwe że sokal coś spaprał że cię wywala lub coś ty spaprałeś...
|
Sokal - 2009-09-14 16:48:22 |
sokal nic nie spaprał trzeba zmienić w <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-8'> <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId> 56 na coś innego, później założyć i spowrotem dać 56
|
Sokal - 2009-09-14 16:50:19 |
mam ekstra broń którą mogę zamieścić ale nie wiem czy chcecie ;]
|
Grzeg 24 - 2009-09-15 16:51:15 |
dawaj
|
Wormer - 2009-09-16 17:21:20 |
Wal śmiało!
|