Emes12 - 2008-03-30 20:21:55

<Name>EarthQuake</Name>
      <Type>0</Type>
      <Detonate>2</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>true</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>100000</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>1</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>1</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>1</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>80</Push>
      <FuseTime>100000</FuseTime>
      <LaunchFX>WXP_Skulls_GasCloud</LaunchFX>
      <ArielFX>WXP_Wep_Flood</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_Skulls_GasCloud</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>0</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>3.5</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>

     Kasetki:

      <Name></Name>
      <Type>1</Type>
      <Detonate>0</Detonate>
      <Homing>false</Homing>
      <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>false</Poison>
      <RetreatTime>2</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>2</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>30</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>2</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>2</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>6</Push>
      <FuseTime>-1</FuseTime>
      <LaunchFX>WXP_StormDarken</LaunchFX>
      <ArielFX>WXP_Wep_Flood</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_ExploCluster</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>

    P.S Jeśli chcesz żeby broń działała poprawnie rzuć w górę i nic nie klikaj.
    A jeśli rzucisz ją sobie pod nogi gwarantuję ci conajmniej trzy minuty lotu oraz najdłuższe i   
    najgłębsze nurkowanie jakie widziałeś.lol

Niestety nie mogę przyznać punkta, broń odrazu wywala z gry, Admin

Fabio - 2008-04-01 21:23:08

Mam problem :(
skopiowałem to i broń nie działa wormsy odrazu wywala.

WormsFans - 2008-04-02 18:12:39

Fabio ma racje, mi też nie działa, za duże atrybuty dałeś

Emes12 - 2008-04-04 22:49:33

No nie a u mnie działa!

Emes12 - 2008-04-04 23:52:55

Ale jak?Po wystrzale czy gdy ją wybrałeś?

WormsFans - 2008-04-05 12:41:27

Jak ją wybrałem, ale raz mi się tak nie stało, a podczas gry gdy wziąłem broń to mi się wyłączyła urwanie glowy

Emes12 - 2008-04-05 15:21:53

Moment...może coś namieszałem,bo przepisywałem  z kartki. Mam dwa kompy.Jeden ma neta drugi wormsy.Sprubuję to skopiować na pen drive'a.

ZiomaK788908xD - 2009-11-01 20:47:17

To Zrób Lepiej

Jebać WMG!

Wormer - 2009-11-01 21:48:02

Wywala z gry :/

Grzeg 24 - 2009-11-02 11:27:02

dobra spróbuje naprawić :) ok???

Grzeg 24 - 2009-11-02 11:28:13

<Push>80</Push>


ZA DUŻO!!!

Wormer - 2009-11-02 17:59:18

Max jest 20

Creative - 2010-02-17 21:00:42

lol ja użyłem 100 i było dobrze

materace hilding transport ziemi Piła