Jasiu - 2008-09-13 23:34:02

Hej wormsfans, jestem użytkownikiem z youtube 8k1234567910. Jeszcze raz dzięki za pomoc w modyfikowaniu broni drużynowych ! Mam kilka pytań. Jednego razu grałem sobie w wormsy  przez wormnet i jeden gostek z którym grałem zrobił coś takiego:
1. napił się mikstury Ikara i ciągle latał zrzucając po drodze święte granaty ręczne aż do skończenia tury
2. wyrzucił naraz takie wielkie stado owiec że zanim zdetonowały to mi się gra wyłączyła
Jak coś takiego zrobić ??? Z góry dziękuję.

Wormer - 2009-03-01 18:52:06

Ja wiem!!
1.Wybierz miksturę.
2.Najedź na broń np:Mina Święty granat bazooka itp: UWAGA:Nie korzystać z pocisku samonaprowadzającego i gwiezdnego wybuchu którym kłopot może być zawieszeniem się gry!
3.Wypij miksturę i SZYBKO wybierz broń to robak będzie rzucać w nieskończoność chyba że gra się zawiesi :)

marciopol - 2009-03-31 11:08:48

LUDZIE ZROBIŁEM broń która rozwala pół planszy-
<Name>totalne dziwactwo</Name>
      <Type>1</Type>
      <Detonate>2</Detonate>
      <Homing>true</Homing>
      <HomingAvoidLand>true</HomingAvoidLand>
      <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
      <FireOnGround>false</FireOnGround>
      <Poison>true</Poison>
      <RetreatTime>-1</RetreatTime>
      <WormDamageRadius>8</WormDamageRadius>
      <WormDamageMagnitude>8</WormDamageMagnitude>
      <LandDamageRadius>8</LandDamageRadius>
      <ProjectileCollisionRadius>9</ProjectileCollisionRadius>
      <Push>25</Push>
      <FuseTime>7</FuseTime>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
      <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID> 
      <LaunchFX>WXPF_EndGlowGreen</LaunchFX>
      <ArielFX>WXPF_Firework6</ArielFX>
      <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
      <PayloadResourceId>44</PayloadResourceId>
      <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
      <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp>
      <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters>
      <ProjectileMaxPower>0.9</ProjectileMaxPower>
      <ClusterSpread>0.8</ClusterSpread>
      <ClusterMaxSpeed>1</ClusterMaxSpeed>
    </WeaponFactoryContainer>