WormsFans - 2008-03-21 09:03:25 |
LOCAL.XML
To jest odpowiedź na wasze pytania, jak edytować bronie. Otwórzmy Local.xml i poszukaj broni np. Trooper i edytuj tą broń. Niżej jest instrukcja co dana linia robi.
1 <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-14'> 2 <Name>Meteorite</Name> 3 <Type>0</Type> 4 <Detonate>0</Detonate> 5 <Homing>true</Homing> 6 <HomingAvoidLand>true</HomingAvoidLand> 7 <EffectedByWind>false</EffectedByWind> 8 <FireOnGround>true</FireOnGround> 9 <Poison>false</Poison> 10 <RetreatTime>10</RetreatTime> 11 <WormDamageRadius>6</WormDamageRadius> 12 <WormDamageMagnitude>6</WormDamageMagnitude> 13 <LandDamageRadius>5</LandDamageRadius> 14 <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius> 15 <Push>1</Push> 16 <FuseTime>-1</FuseTime> 17 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID> 18 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID> 19 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID> 20 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID> 21 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_root_locator</GraphicalLocatorID> 22 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID> 23 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID> 24 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID> 25 <LaunchFX></LaunchFX> 26 <ArielFX>WXP_PlasmaGlow</ArielFX> 27 <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX> 28 <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId> 29 <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType> 30 <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp> 31 <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters> 32 <ProjectileMaxPower>3.5</ProjectileMaxPower> 33 <ClusterSpread>0</ClusterSpread> 34 <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed> 35 </WeaponFactoryContainer>
Wszystko to możemy modyfikować, ale pamiętaj, edytuj tylko te rzeczy które są POMIĘDZY tych ramek np. <coś>cośtam<coś>. Zobaczmy co dana linia znaczy:
Linia 1 - numer broni i początek skryptu broni
Linia 2 - nazwa broni, napisz ją pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 3 - typ broni, wstaw wartość pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 4 - jak broń ma wybuchnąć, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami 0 = niszczenie po uderzeniu 1 = czas po którym wybuchnie 2 = wybuch użytkownika 3 = wybuch po zatrzymaniu broni
Linia 5 - czy broń ma być samonaprowadzająca, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami false = naprowadzanie wyłączone true = naprowadzanie włączone
Linia 6 - czy broń (samonaprowadzająca) ma perfekcyjnie trafiać w cel false = nie true = tak
Linia 7 - czy broń ma wpływać na wiatr, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami false = brak wpływu na wiatr true = broń ma wpływ na wiatr
Linia 8 - czy strzelić po kliknięciu lub ustawieniu siły, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami false = nie true = tak
Linia 9 - czy po wybuchu broni ma wylecieć trucizna false = nie true = tak
Linia 10 - czy po użyciu broni można uciec false = nie true = tak
Linia 11 - jak daleki ma być wybuch żeby zranić robaki, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 wybuch może być wielki prawie na całą mape lol)
Linia 12 - ile życia ma odejmować broń robakom, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (max. jaką możesz ustawić moc to 75)
Linia 13 - jak daleko ma zniszczyć ziemie broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 może zniszczyć prawie całą mapę)
Linia 14 - jak wysoko może zniszczyć broń ziemie, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 15 - jak daleko ma odlecieć robak po uderzeniu broni, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 robak może bardzo długo lecieć)
Linia 16 - czas po którym wybuchnie broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linie 17-24 - wygląd broni
Linia 25 - efekt strzału broni
Linia 26 - efekt broni
Linia 27 - efekt wybuchu broni
Linia 28 - wygląd broni, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami by mieć wygląd broni z weapon factory Kliknij tutaj jeżeli chcesz zobaczyć wyglądy broni.
Linia 29 - jaka to ma być broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami 0 = nalot 1 = strzelana 2 = rzucana 3 = podstawiania
Linia 30 - super moc broni, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" symbolami (tylko w broniach strzelanych) false = super moc wyłączona true = super moc włączona
Linia 31 - czy broń ma odłamki, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami 0 = odłamki wyłączone 1 = odłamki włączone
Linia 32 - moc rzutu/strzału broni strzelanej/rzucanej, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (ustaw 20, a broń poleci jak laser, jeżeli ustawisz 4 strzał/rzut może być normalny)
Linia 33 - jak po detonacji daleko mają polecieć odłamki, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeżeli ustawisz na 10 odłamki mogą rozpaść się po całej planszy lub nawet za nią wylecieć)
Linia 34 - szybkość spadania odłamków, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 35 - linia która kończy skrypt broni
|
alzm - 2008-07-22 17:06:22 |
jest napisane "KLIKNIJ TUTAJ JEŻELI CHCESZ ZOBACZYĆ JAKI NUMEREK DAJE JAKIŚ WYGLĄD" klikam i klikam i klikać mogę do końca życia :P gdzie znajde skiny do broni??? :D
|
WormsFans - 2008-07-22 20:52:25 |
Ou shit, nie zauważyłem tego, idę to naprawić. zawstydzony
|
alzm - 2008-07-24 00:32:07 |
Dzieki wielkie :) teraz siet ok :D
|
Jasiu - 2008-09-22 16:50:45 |
ta super moc (linia 30) to działa tylko w broniach rzucanych a nie strzelanych
|
xenor - 2009-02-08 12:47:58 |
a gdzie trzeba to wstawic lub cos (nie znam sie na tym za dobrze ;/)
|
Wormer - 2009-02-26 20:01:22 |
Super!!Teraz zrobię broń apokalipsy nono
|
viper1 - 2009-04-30 18:22:59 |
a jak zmienic typ bo jak jest type to nie ma instrukcji xD
|
Wormer - 2009-05-09 13:49:00 |
1 - Wystrzeliwana 2 - Rzucana 3 - Nalot 4 - Podkładana (nie pamiętam do końca więc nie wiem czy to dobra kolejność...)
|
Grzeg 24 - 2009-08-11 17:20:53 |
mam takie pytanie... co trzeba zrobić żeby tam wejść??? :(( je nie wiem bo dopiero zaczynam modyfikować
P.S.wchodzę w Local.xml znajduję broń al ni mogę kliknąć :((
|
Wormator - 2009-08-11 19:03:43 |
Wejdź w notatniku, a nie jak się domyślam w przeglądarce. Kliknij najpierw na local.xml prawym klawiszem myszy, potem wybierz Otwórz za pomocą i kliknij na Notatnik, potem możesz modyfikowac.
|
Grzeg 24 - 2009-08-11 22:00:25 |
dzięki
|
Wormator - 2009-08-12 09:27:57 |
Nie ma za co.
|
Topworm - 2010-01-13 14:35:46 |
ja mam taki problem że broni nie mogę znaleźć pomagam sobie ctrl=f i szukam ale nie znajduje tej broni trooper :[
|
Wormer - 2010-01-13 21:02:15 |
Trooper czyli wojak tak? Wojak jest pod nazwą "Bomber"
|
Creative - 2010-02-17 20:38:55 |
Ja mam takie pytanie : broni zrobionych (gotowych) jest 7, czyli np wojak,czyściciel itd i można tylko te modyfikować. Na tajemniceworms4 jest 8 broni zmodyfikowanych przez chucka. Jak zrobić więcej broni do modyfikacji i gdzie zapisują się bronie zrobione w fabryce ?
|