kurczaczak - 2008-04-28 14:43:15 |
O co chodzi w tym wszystkim? Moglibyście dać jakiś poradnik? Nic nie kapcze z tymi broniami, co tam jest.
|
WormsFans - 2008-05-13 18:41:54 |
Nie chce mi się pisać, więc ja nie powiem, może userzy? Pierwszy user który powie o co chodzi dostaje 10 punktów.
|
kurczaczak - 2008-05-13 19:18:13 |
Wiem mniej więcej już, ale gdzie to wkleić (chodzi o miejsce w pliku WeapTwk.xml) ?
|
WormsFans - 2008-05-17 15:52:51 |
Nie, musisz w pliku Local.xml wklejać bronie (jeżeli masz to najlepiej zastępuj), ale jeżeli nie masz, to nie umiem ci wytłumaczyć.
|
kurczaczak - 2008-05-18 14:54:01 |
Nie za bardzo czaje w którym miejscu tego Local.xml.
|
WormsFans - 2008-06-07 09:36:52 |
<WeaponFactoryCollective id='DATA.LockedWeapons-0'> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-1'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-4'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-7'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-10'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-13'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-16'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-19'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-22'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-25'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-28'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-31'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-34'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-37'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-40'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-43'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-46'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-49'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-52'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-55'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-58'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-61'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-64'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-67'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-70'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-73'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-76'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-79'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-82'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-85'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-88'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-91'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-94'/> <Weapons href='DATA.LockedWeapons-97'/> </WeaponFactoryCollective>
Od tego miejsca, oczywiście tyle nie masz broni, ale ja mam :D
|
Jasiu - 2008-09-14 14:03:33 |
Słuchaj kurczaczak, wejdź w worms 4 > data > Tweak i otwórz plik local.xml za pomocą notatnika. Następnie wejdź w edycja > znajdź, wpisz np. <Name>FETXT.AFewProblems</Name> i modyfikuj aż do </WeaponFactoryContainer>. Jeśli chcesz użyć broni drużynowej którą ktoś zrobił i wstawił na forum to zrób tak: (podmień broń fabryczną z bronią zmodyfikowaną)
(np) to
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-2'> <Name>FETXT.AFewProblems</Name> <Type>0</Type> <Detonate>1</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>true</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>-1</RetreatTime> <WormDamageRadius>0.75</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>0.5</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>0.1</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius> <Push>0</Push> <FuseTime>-1</FuseTime> <LaunchFX></LaunchFX> <ArielFX></ArielFX> <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX> <PayloadResourceId>41</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>3</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>0.9</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>0.8</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer>
podmień (np) na to
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-11'> <Name>Wielka wada wzroku !!!</Name> <Type>2</Type> <Detonate>0</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>true</FireOnGround> <Poison>true</Poison> <RetreatTime>10</RetreatTime> <WormDamageRadius>5</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>5</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>5</ProjectileCollisionRadius> <Push>1</Push> <FuseTime>0</FuseTime> <GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunBody1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunBarrel1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunButt1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RevolverGunSight1</GraphicalResourceID> <GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>REVOLVER_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID> <LaunchFX></LaunchFX> <ArielFX>WXP_BazookaTrailPack</ArielFX> <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX> <PayloadResourceId>23</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>2</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>1</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>20</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>0.3</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>5</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer>
Jeśli nie kapujesz to podaj emaila a ja ci wyśle mój plik local.xml
|
WormsFans - 2008-10-06 18:54:42 |
I dodam, że te numerki (tak jak u Jasio, 11 na przykład) to numer broni. Zwykle jest, że co trzy numerki nowa broń.
|