Wormator - 2009-11-11 13:34:43 |
<WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-8'> <Name>Co to jest?</Name> <Type>1</Type> <Detonate>2</Detonate> <Homing>false</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>25</RetreatTime> <WormDamageRadius>8</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>100</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>3</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>7</ProjectileCollisionRadius> <Push>5</Push> <FuseTime>-1</FuseTime> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID> <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID> <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID> <LaunchFX>WXPF_BlueTrails_1</LaunchFX> <ArielFX>WXPF_BlueTrails_1</ArielFX> <DetonationFX>WXPF_Firework5</DetonationFX> <PayloadResourceId>12</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>true</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>30</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>1.8</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>5</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer> <WeaponFactoryContainer id='DATA.LockedWeapons-9'> <Name></Name> <Type>1</Type> <Detonate>0</Detonate> <Homing>true</Homing> <HomingAvoidLand>false</HomingAvoidLand> <EffectedByWind>false</EffectedByWind> <FireOnGround>false</FireOnGround> <Poison>false</Poison> <RetreatTime>0</RetreatTime> <WormDamageRadius>4</WormDamageRadius> <WormDamageMagnitude>75</WormDamageMagnitude> <LandDamageRadius>2</LandDamageRadius> <ProjectileCollisionRadius>2</ProjectileCollisionRadius> <Push>2.4</Push> <FuseTime>2000</FuseTime> <LaunchFX>WXPF_GreenGlowBigBang</LaunchFX> <ArielFX>WXPF_GreenGlowBigBang</ArielFX> <DetonationFX>WXPF_GreenGlowBigBang</DetonationFX> <PayloadResourceId>10</PayloadResourceId> <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType> <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp> <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters> <ProjectileMaxPower>0</ProjectileMaxPower> <ClusterSpread>2</ClusterSpread> <ClusterMaxSpeed>0.5</ClusterMaxSpeed> </WeaponFactoryContainer>
Zdjęcia dodam później. I co? zdziwiony? Schowajcie się pod bańkomat, by nie dostać, bo wygląda jak armageddon. Broń uruchamiana po drugim kliknięciu. Wystrzelcie w górę, fajny efekt.
|
Grzeg 24 - 2009-11-12 20:26:00 |
ładna broń dam 2 pkt (mojego armageddonu narazie nie przebijesz xD)
|
Wormator - 2009-11-12 20:31:44 |
Ten mi i tak wystarcza ;) Zobaczyłeś moją sylwestrową niespodziankę?
|
Grzeg 24 - 2009-11-12 20:40:46 |
sorry robie zingera z KFC - robie bo mi się nudzi nie będzie z byt fajnego efektu
|
Wormator - 2009-11-12 20:50:20 |
Ja też robię new weapon, ale nic nie powiem więcej.
|
Wormer - 2009-11-13 16:17:41 |
Fajna broń. +1 punkt
|
Grzeg 24 - 2009-11-13 16:41:59 |
wormer dałem mu już
|
Wormer - 2009-11-13 20:25:10 |
Wiem, ale ja daję mu jak mi się spodoba. Na razie pkt starczy :P
|
ZiomaK788908xD - 2009-12-26 14:01:30 |
Ja daję 4/5
|